אימרקטר: מכירות ה- mCommerce הקמעונאיות בארה”ב ב- 2016 יסתכמו ב- 123 מיליארד דולר

US Mobile Commerce Update 201: Behind the Rapid Growth , דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 4 במאי 2016 אומר כי הגידול המהיר של מסחר נייד [Mobile Commerce, mCommerce] מגיע בעיקר מהטלפונים החכמים (סמרטפונים).

מכירות ה- mCommerce הקמעונאיות בארצות הברית בשנת 2016 יסתכמו ב- 123.13 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 39.1% לעומת המכירות בשנת 2015.

זאת לאחר ששנת 2015 היוותה את שנת הפריצה של מכירות ה- mCommerce הקמעונאיות בארצות הברית עם כמעט הכפלה של המכירות.

כתוצאה מהגידול המהיר, המסחר הנייד צפוי להיות קצת פחות משליש מכלל מכירות המסחר האלקטרוני הקמעונאי [eCommerce] ו- 2.6% מכלל המכירות הקמעונאיות בשנה הנוכחית.

מכירות ה- mCommerce הקמעונאיות בארצות הברית באמצעות טלפונים חכמים כמעט הכפילו עצמן אשתקד ל- 39.4 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 95.8%. בשנת 2016 צפוי שיעור הגידול לרדת ל- 49.9%.

לדברי אימרקטר, בשנת 2020 צפויים הסמרטפונים לתפוס נתח של 129.44 מיליארד דולר מכלל המסחר הנייד הקמעונאי בארצות הברית, שיעור גידול של 18.3%.

את הנתח הגדול ביותר של המכירות הניידות תופסים מחשבי הלוח (טבלטים). בשנת 2016 הנתח של הטבלטים מכלל המסחר הנייד יגיע ל- 50.6%.

אימרקטר צופה כי בסופה של שנת 2017 יגיע הנתח של הסמרטפונים למחצית מכלל המכירות הניידות הקמעונאיות ולראשונה יעבור את הנתח של הטבלטים בתחום זה.

המסחר מבוסס הטבלטים צפוי לגדול במהלך ארבע השנים הקרובות בשיעורי גידול דו-ספרתיים ובשנת 2020 לחצות את רף ה- 100 מיליארד דולר.