אימרקטר: לראשונה, הוצאות הפרסום במובייל בגרמניה השנה יהיו יותר ממחצית מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה

15:37 10.04.2017

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: ,

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי לראשונה, הוצאות הפרסום במובייל בגרמניה השנה יהיו יותר ממחצית מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה: הוצאות הפרסום במובייל במדינה בשנת 2017 יסתכמו ב- 3.5 מיליארד דולר שהם 57.2% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי הצפויות השנה בגרמניה.

חברת המחקר מעריכה כי בשנת 2020 הוצאות הפרסום במובייל במדינה יסתכמו ב- 5.2 מיליארד דולר שהם 76.4% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי הצפויות באותה השנה בגרמניה.

כלל הוצאות הפרסום בגרמניה – שילוב של מדיה דיגיטלית ומדיה מסורתית – יסתכמו בשנת 2017 ב- 20.4 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 1.4% לעומת ההוצאות בשנת 2016.

הנתח של פרסום דיגיטלי יגיע ל- 30% מהשוק או 6.12 מיליארד דולר.