אימרקטר: לראשונה, הוצאות הפרסום במובייל בגרמניה השנה יהיו יותר ממחצית מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה
דו”ח של חברת המחקר eMarketer אומר כי לראשונה, הוצאות הפרסום במובייל בגרמניה השנה יהיו יותר ממחצית מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה: הוצאות הפרסום במובייל במדינה בשנת 2017 יסתכמו ב- 3.5 מיליארד דולר שהם 57.2% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי הצפויות השנה בגרמניה.
חברת המחקר מעריכה כי בשנת 2020 הוצאות הפרסום במובייל במדינה יסתכמו ב- 5.2 מיליארד דולר שהם 76.4% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי הצפויות באותה השנה בגרמניה.
כלל הוצאות הפרסום בגרמניה – שילוב של מדיה דיגיטלית ומדיה מסורתית – יסתכמו בשנת 2017 ב- 20.4 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 1.4% לעומת ההוצאות בשנת 2016.
הנתח של פרסום דיגיטלי יגיע ל- 30% מהשוק או 6.12 מיליארד דולר.