אימרקטר: בארה”ב – מחצית מהיום מוקדשת לצריכת מדיה; מחצית מצריכת המדיה היומית מוקדשת לצריכת תוכן דיגיטלי

08:26 28.01.2018

קטגוריות: כללי

תגים: , ,

US Time Spent with Media: eMarketer’s Updated Estimates for 2017, דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי בקרב האוכלוסייה הבגירה בארצות הברית, מחצית מהיום [12 שעות + דקה אחת] מוקדשת לצריכת מדיה ואילו מחצית מצריכת המדיה היומית מוקדשת לצריכת תכנים דיגיטליים.

לדברי עורכי הדו”ח, האנשים הופכים יעילים יותר בביצוע משמות רבות בו-זמנית [multitasking] וזאת בעיקר בשל המכשירים הניידים (להוציא קול) להם מוקדש יותר מרבע מכלל זמן המדיה.

במסגרת הדו”ח, כאשר מדובר בשעה של צפייה בטלביזיה ובה בעת שימוש במכשיר הסמרטפון נחשבת לשעת שימוש בכל אחד מהמדיומים הללו, או בסך הכל שעתיים של זמן צריכת מדיה.

בשנת 2017, אזרח אמריקני בגיר ישקיע בממוצע שתי דקות נוספות מידי יום לשימוש במדיה בהשוואה לשנת 2016 ו- 24 דקות נוספות לעומת שנת 2012.

הזמן המוקדש לשימוש במובייל (שאינו שיחות קוליות) יגדל ב- 12 דקות בשנת 2017 וזאת על חשבון ירידה בזמן המוקדש לשימוש במחשבים (נייחים/ניידים), קריאת עיתונות כתובה, האזנה לרדיו ויותר מכל – צפייה בטלביזיה.

עם זאת, מדגישה אימרקטר, הטלביזיה עודנה המדיום המסורתי לו מוקדש פרק זמן השימוש הרב ביותר בקרב בגירים אמריקנים: השנה פרק זמן זה יעמוד על שלוש שעות וחמישים ושמונה דקות מידי יום [ירידה של 7 דקות לעומת 2016].

אימרקטר מצטטת נתוני דו”ח של Adobe Digital Insights, ADI לפיו על-פי-רוב, השימוש בסמרטפון תוך כדי צפייה בטלביזיה נעשה העיקר בזמן הפרסומות ולא בזמן הצפייה בתוכנית הטלביזיה עצמה.