אורקל: חברות מודות כי הן מאבדות לקוחות כתוצאה ממידע חסר

15:02 03.08.2011

קטגוריות: ניהול ידע

תגים: , , , ,

Data Dilemma: From Obstacle to Opportunity , דו”ח של חברתVanson Bourne   שנערך עבור חברת Oracle ופורסם ב- 19 ביולי 2011, מצביע על כך ששליש מהחברות הגדולות בריטניה מודות כי הן איבדו לקוח או עסק חדש כתוצאה ממידע חסר.

הדו”ח קובע כי ארגונים גדולים רבים אינם רואים בצורה אסטרטגית כאשר מדובר בנתונים מה שמוביל לאובדן עסקות רבות.

88% מהנשאלים בסקר אמרו כי הם רואים בנתונים נכס אסטרטגי לעסקיהם אולם 33% אמרו כי איבדו לקוח או עיסקה חדשה כתוצאה מאובדן נתונים.

בנוסף, 30% אמרו כי הפסידו עסקות כתוצאה מטיפול שגוי בנתונים.

52% אמרו שהתסכול הגדול ביותר שלהם היה המורכבות לגבי ניהול מקורות נתונים רבים.

ל- 18% מהנשאלים היו 501-1,000 מאגרי נתונים/בסיסי נתונים [data repositories/ databases] בארגונם.