אדובי: המכירות המקוונות בתקופת חגי סוף השנה האזרחית בארה”ב יניבו הכנסות של יותר מ- 100 מיליארד דולר השנה

חברת Adobe Systems Inc [בהתבסס על Adobe Analytics] פירסמה ב- 2 בנובמבר 2017 תחזית חדשה לפיה המכירות המקוונות בתקופת חגי סוף השנה האזרחית בארה”ב יניבו הכנסות של 107.4 מיליארד דולר השנה, גידול בשיעור של 13.8%.

ה- Cyber Monday השנה צפוי להיות יום הקניות הגדול ביותר אי-פעם כשהשנה יגיעו ההוצאות ביום זה ל- 6.6 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 16.5% לעומת היום המקביל בשנה שעברה.

המכירות במהלך חג ההודיה [Thanksgiving Day]  צפוית לגדול השנה בשיעור של 15% בהשוואה לשנה שעברה ל- 2.8%.

עוד אומרת אדובי כי דולר אחד מכל שישה דולרים שיוצאו בתקופת חגי סוף השנה האזרחית יוצאו בתקופה שבין חג ההודייה לבין הסייבר מנדיי, תקופה שתסתכם ב- 19.7 מיליארד דולר במכירות.

נתח הרכישות שיבוצעו ממחשבים נייחים יגיע לשני-שלישים מההכנסות של המכירות בתקופת חגי סוף השנה האזרחית אולם המובייל מהווה את נקודת ההתחלה עבור צרכנים רבים. בפעם הראשונה, תעבורת האינטרנט מטלפונים חכמים (סמרטפונים) וממחשבי לוח (טבלטים) צפוייה להיות גדולה יותר ממחשבים נייחים: 54% לעומת 46%, בהתאמה.