הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד גולן טלקום: אינה עומדת לכאורה בפרקי בזמן הנדרשים עפ”י חוק להשיב במענה אנושי לפניות למוקד שלה

לבית-המשפט המחוזי מחוז מרכז בלוד הוגשה ב- 12 בנובמבר 2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד גולן טלקום: אינה עומדת לכאורה בפרקי בזמן הנדרשים עפ”י חוק להשיב במענה אנושי לפניות למוקד שלה.

“נראה כי המשיבה מנסה להניא לקוחות מלהמתין למענה אנושי ולהוביל אותם למסקנה כי מוטב להם להשאיר פרטי התקשרות לצורך חזרה ע”י נציג שירות בזמן שיהיה נוח למשיבה, תוך אי עמידה בתקנות מענה טלפוני ואף הטעיית הלקוחות בקשר עם זמן ההמתנה הצפוי”.

“… אלא שבכך לא די. כל שיחה טלפונית נפתחת בהצעת שיווק פרסומית … למותר לציין כי מדובר בפרסום לצרכי שיווק הנכפה על הלקוח כתנאי לקבלת שירות, גם כאשר הלקוח כלל אינו מעוניים לכלות את זמנו בהאזנה להצעות שיווקיות, ותוך שאין באפשרותו לסרב לכך”.

התובע בתביעה זו הוא עו”ד אברהם רוקח. בראשית התביעה נאמר כי הנושא הנדון בה הוא דומה ו/או זהה בארבע תביעות ייצוגיות אחרות המתנהלות בפני כבוד השופטת אסתר שטמר בבית-המשפט המחוזי מרכז בלוד נגד החברות: פרטנר תקשורת, פלאפון תקשורת, הוט מובייל וסלקום ישראל.

הערת עורך Read IT Now: שתיים מארבע התביעות הייצוגיות האחרות המוזכרות בפיסקה הקודמת סוקרו באתר זה כאן ו- כאן.